Portes obertes

Quin dia farem les Portes obertes de L’Olivera?

• El 24 de febrer.

Què heu de fer si voleu venir a conèixer la nostra escola?

Si només voleu informació i visitar la part de primària, que heu de fer?

• Aquest any hem reservat una de les visites (9:30 h) per les famílies interessades a visitar i informar-se sobre com treballem a la primària. Per reservar aquesta hora heu de trucar a l’escola, no es reserva per l’aplicatiu de CITA PRÈVIA. Podeu demanar per l’administrativa i ella us tramitarà la reserva. (telèfon escola L’Olivera: 93 750 80 60)

Com funciona la Cita prèvia?

• Cal agafar una cita per família (dos adults).
  • Indiqueu el curs que us interessa a l’espai: Motiu/Observació.

Com serà la jornada de Portes obertes?

• Us rebrem i us explicarem com és la nostra escola, l’alumnat de 6è us acompanyarà i guiarà pels diferents espais del centre, on diferents mestres del nostre equip docent us explicaran com és el dia a dia de la nostra escola i us resoldran els dubtes que pugueu tenir i, finalment, l’AFA us informarà dels serveis que gestiona i la seva funció a l’escola.
  • Donat que és una visita explicativa, farem el recorregut sense infants. En cas que vingueu amb els vostres fills i filles, tindrem un espai de ludoteca preparat.

Voleu saber més coses de l’escola?