Música Educació Infantil Cicle Inicial Cicle Mitjà Cicle Superior SIEI Anglès TAC

_____________________________________

Estrenem PÀGINA WEB

www.escolaolivera.cat

____________________________________________________________

Les feines i suggeriments de tasques d’aquests dies les anireu trobant al

i de 3r a 6è a partir del 14 d’abril estrenem GOOGLE CLASSROOOM

Vídeo tutorial per accedir a Google Classroom

Després de setmana Santa començarem a utilitzar la plataforma Google Classroom pels cursos de Cicle Mitjà i Cicle Superior. Durant aquesta setmana als alumnes d’aquests cursos us proposem un repte: accedir a la vostra classe del Google Classroom i lliurar el document amb la resposta a l’endevinalla que us proposem. Per facilitar-vos l’accés us hem preparat un vídeo en el qual la Laia us explica tots els passos que heu de seguir per poder-hi accedir. Com diu en el vídeo: segur que us resultarà molt fàcil!

Recursos de religió

Hola famílies!
Des de l’àrea de Religió us posem a la vostra disposició una web www.recursosfecc.cat  on trobareu un seguit de recursos de l’assignatura de religió catòlica d’Educació Primària.
Es recullen històries de la Bíblia, paràboles i miracles de Jesús, salms, pregàries i vides de… Llegeix més»

Vídeo del repte 1: Habilitats culinàries

Us felicitem per les fotografies que ens heu fet arribar del repte 1 fent de cuiners i cuineres, segur que tot estava boníssim!!
Aquí teniu el resultat:

I ara cap al segon repte: Fem castells – Teniu tota la setmana per enviar les fotografies. Esperem la vostra participació!!

Queda’t a casa

Comencem la nova secció Queda’t a casa del Moodle on ens podem anar mostrant què és el que estem fent aquests dies. Com que no ens veiem gaire aquesta és una oportunitat per fer-ho.
Per animar-vos els i les mestres us volem saludar des de casa i ensenyar-vos què estem fent. Us trobem a faltar!!! Animeu-vos i aporteu les vostres FOTOGRAFIES a l’adreça que us hem enviat a les famílies. Veurem les fotos de tothom a la secció Queda’t a casa. Petonets!!

Els REPTES de l’Olivera

Aquesta setmana hem començat el REPTES de L’Olivera, esperem que us animeu a participar des de casa.
Cada setmana en plantejarem un, aquesta setmana VA DE CUINA!!
Podeu participar enviant fotos i també vídeos! Ja podeu començar a veure les primeres aportacions.
Teniu l’adreça de participació en el missatge que us van enviar les delegades.
Ah, el reptes apareixen cada dimecres, els trobareu al Moodle.