Música Educació Infantil Cicle Inicial Cicle Mitjà Cicle Superior SIEI Anglès

EI: FEM CAGAR EL TIÓ 2018

HA ARRIBAT COM CADA ANY EL TIÓ A L’ESCOLA. QUINA EMOCIÓ! QUÈ CONTENTS QUE ENS HEM POSAT A EDUCACIÓ INFANTIL.
QUAN VA ARRIBAR EL VAM TAPAR AMB UNA MANTA I UN BARRET I VAM ESTAR UNS DIES DONANT-LI DE MENJAR.
FINALMENT CADA GRUP-CLASSE HEM FET CAGAR EL TIÓ.
AQUEST ANY ENS HA REGALAT UN RELLOTGE DE JOGUINA PER CADA NEN/A I NEULES I TORRONS PER BERENAR TOTS JUNTS/ES.
ARA EL TIÓ HA MARXAT FINS L’ANY QUE VE.

Concert de Nadal

VÍDEOS DEL CONCERT

NADALES

P5- És un desig

P4- Santa Nit

P3- Amb la llum del fanalet

P3, P4 i P5- L’àngel i els pastors

1r- Tan tan de los Reyes Magos

1r- A vint-i-cinc de desembre

2n- Blanc Nadal

2n- Nadal de colors

CANTATA

3r, 4t, 5è i 6è- ADULTUS

AGRAÏMENTS

Direcció: Pilar Famadas i Lena Oliveras
Piano: Gerard Nieto – Baix: Xavier Grau – Bateria: Pau Font – Violí: Ignasi Ricart – Trompeta: Ignasi Franco
Música cantata: Alfonso de Villalonga – Text: Ernesto Collado
Actor (adult): Toni Oliveras – Intèrprets: nens i nenes de l’Escola L’Olivera
Muntatge escenari: Jordi Piqueras – Tècnic de so: Xescu Roig
Tècnics de llum: Edu Roura i Àlex Artero – Il·luminació: Artero Events

Muntem el pessebre!

Els alumnes de religió de l’escola hem estat preparant les figures del pessebre que està  situat en el pati del casal d’avis del poble on estan exposats  d’altres pessebres.  Enguany la nostra escola  s’ha encarregat de fer les figuretes del pessebre i el decorat els alumnes de l’escola Mas Maria. Us convidem a que el visiteu ja que els nens i nenes s’han esforçat molt i ho han fet amb molta il·lusió.

SIEI: FEM CAGAR EL TIÓ

Els nens i nenes del SIEI estem molt contents. Durant aquests dies ens ha visitat el tió. Ahir vam cantar cançons i ens va deixar moltes sorpreses que vam menjar tots junts!

Hem fet un vídeo per desitjar-vos bones festes i feliç any nou a tots vosaltres.

Concert de Santa Cecília 2018

Per Santa Cecília celebrem el dia de la música. Aquest any vam fer un concert organitzat des de l’activitat de 4 Cordes. Els intèrprets van ser els alumnes de 6è i els professors de música. Entre les fotos hi ha algun vídeo, es pot escoltar algun trosset. Van fer-ho molt bé i ens va agradar molt!!

1r, 2n i 3r- Festa de la infància

Els alumnes de 1r a 3r de les escoles L’Olivera i Mas Maria vam participar a la Festa de la Infància que organitza l’Ajuntament de Cabrils amb motiu del dia dels Drets dels Infants (20 de novembre). La festa va ser al pati de L’Olivera uns dies més tard, ja que aquell dia plovia. Va ser molt participativa, els actors ens van animar a ballar i jugar plegats, ens ho vam passar molt bé!!

P4: FEM LA TAPA DE L’ÀLBUM

ELS NENS I LES NENES DE LA CLASSE DELS CAVALLS (P4) HEM FET UNA TAPA DE L’ÀLBUM MOLT ORIGINAL AMB UNA TÈCNICA MOLT XULA.

D’UNA BANDA HEM POSAT PINTURA PLATEJADA I PINTURA DAURADA EN PLATS. A DINTRE DE LA PINTURA HI HEM POSAT BALES DE VIDRE.

D’ALTRA BANDA HEM POSAT UNA CARTOLINA NEGRA A DINTRE D’UNA CAPSA DE CARTRÓ.

HEM AGAFAT LES BALES BEN SUCADES DE PINTURA I LES HEM POSAT A DINTRE LA CAPSA.

LLAVORS HEM ANAT MOVENT LA CAPSA PERQUÈ LES BALES VAGIN D’UN COSTAT A L’ALTRE I RODOLIN PER DINTRE… AIXÍ VAN DEIXANT EL SEU RASTRE… TOTA UNA SÈRIE DE CAMINS QUE CONFIGUREN LA NOSTRA TAPA DE L’ÀLBUM DEL 1R TRIMESTRE.

HO PODEU PROVAR A CASA. MIREU QUE ORIGINAL I MACA!!!

Gran Recapte d’Aliments -desembre 2018

L’escola s’ha volgut afegir al Gran Recapte d’Aliments d’aquest any 2018 col·laborant així amb el Banc dels Aliments.
Creiem que hem de ser solidaris i hem estat donants i voluntaris, ja que ens hem encarregat de portar els aliments recollits en una furgoneta al Banc dels Aliments.
Els alumnes de 6è hem ajudat a posar els aliments en bosses i portar-les a la furgoneta.
Hem fet una bona col·lecta!!