Tema de l’eix transversal curs 2021-2022

El 14 d’octubre tota l’escola ens vam reunir al pati per veure quin seria el tema de l’eix transversal d’aquest curs i de la Setmana Cultural. És: ESCOLTEM LA TERRA.

Per això va venir en Joan Manel Riera, membre de la societat Catalana d’Educació Ambiental, a fer-nos una xerrada sobre la importància de tenir cura del Medi Ambient. També és assessor d’Escoles Verdes i coordina l’Escola de Natura del Corredor. Ha estat durant tota la vida escoltant la Terra i és capaç de reconèixer i imitar molts dels ocells que viuen als nostres boscos.

Vam acordar que els alumnes d’Educació Infantil treballarem “Cuidem el nostre entorn”.
Els de Cicle Inicial “Desitgem boscos per sempre”.
Els de Cicle Mitjà i Superior “Lluitem per a l’assoliment dels objectius de desenvolupament sostenible. (ODS)”.