Setmana Cultural – Les àvies de L’Olivera

Durant la Setmana Cultural una tarda van venir àvies i alguna besàvia d’alumnes de l’escola a les aules a explicar-nos com era ser dona quan elles eren nenes o joves. Van recordar anècdotes del seu dia a dia que ni ens imaginàvem en un temps on les diferències de gènere eren molt marcades.
També vam fer-les moltes preguntes i amb molts exemples ens anaven responent. Als més petits fins i tot ens van explicar contes. Sens dubte vam veure diferències entre aquella època que ens explicaven i l’actualitat tot escoltant les seves vivències.
MOLTES GRÀCIES, IAIES, PER LA VOSTRA VALUOSA APORTACIÓ, HEM APRÈS MOLT AMB VOSALTRES!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *