Col·laboració en la neteja dels boscos de Cabrils

El passat dissabte l’Ajuntament de Cabrils va organitzar una neteja dels boscos de Can Valls amb la col·laboració de l’Institut de Cabrils i l’Escola L’Olivera. L’objectiu era ajudar activament en la millora del nostre entorn. Vam anar amb membres de l’ADF -Agrupació de Defensa Forestal- que eren els experts en el terreny i ens van indicar el que havíem de fer.
Aquest voluntariat mostra com en molts casos el compromís amb el medi ambient va més enllà de l’escola i de l’horari escolar i esdevé una actitud personal.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *