5è – Excursió a Can Putxet

El dimecres 26 de maig, els nens i nenes de 5è vam anar d’excursió a Can Putxet (Sant Celoni) on vam fer diferents activitats de lleure i esportives.

Després esmorzar cada grup ens vam dirigir a fer les activitats:

• Gincama groga: aquesta activitat consistia a superar diferents proves inspirades en el programa de televisió “humor amarillo”. Vam fer moltes proves, però una de les que més ens va agradar va ser la que consistia a intentar fer caure a un company o companya amb l’única ajuda d’una barra de porexpan.

• Cursa d’orientació: en equips de 4 o 5 vam  haver de trobar totes les fites que marcava el mapa, seguint l’ordre establert.

• Paintball: en aquesta activitat ens vam dividir en dos equips. L’objectiu del joc era superar l’equip rival eliminant als jugadors i jugadores. Per aconseguir la victòria vam haver de treballar en equip i cooperar.

Vam acabar el dia molt cansats i cansades però amb la felicitat d’haver viscut una gran jornada. Cliqueu aquí per veure més fotografies.

Alumnat de 5è.