5a i última ordre boja

Avui hem celebrat dijous gras menjant truita, botifarra d’ou i coca de llardons! Avui és el dia que comença el carnaval i a més, hem rebut l’última ordre boja de S.M. el Rei Carnestoltes.

Demà dia 25de febrer, celebrarem la el carnestoltes a l’escola, per això hem de venir a l’escola disfressats i disfressades del que vulguem amb la disfressa que més ens agradi! Tothom vindrà vestit diferent i farem gresca i una gran festa!

S.M. el Rei Carnestoltes també ens ha explicat els actes que es faran al poble per celebrar carnaval:

• Dimecres 2 de març, renaixement del Carnestoltes davant de les escales de l’església.
  • Divendres 4 de març, es farà la rua del confeti i al final de la cercavila es farà la batalla del confeti.
  • Dissabte 5 de març, rua de carnaval pel poble. Després de la cercavila es farà l’entrega de premis.