P5 – UN DIA QUALSEVOL AL PATI DELS INFANTS DE P5

MARTÍ: “MIRA LUISA HE ENCONTRADO ESTO, ES UN MENSAJE SECRETO”

LLUÏSA: “I QUÈ DIU AQUÍ?”

CLARA: “SÓN PARAULES PERÒ NO SABEM QUÈ DIU”.

LLUÏSA: PER QUÈ NO BUSQUEM ALTRES COMPANYS O COMPANYES QUE ENS PUGUIN DIR QUE DIU…?

(MARXEN RÀPIDAMENT A BUSCAR AL PEP, POTSER ELL SAP QUÈ DIU…)

MARTÍ I CLARA: “PEP TU SAPS QUÈ DIU AQUÍ?”

(LA RESTA D’INFANTS QUE SÓN AMB EL PEP EN AQUELL MOMENT, TAMBÉ DESPERTEN L’INTERÈS PER SABER QUÈ DIU EL MISSATGE SECRET).

PEP: NO HO TINC CLAR DEL TOT. POTSER LA BARBARA ENS POT AJUDAR…

(DE NOU SURTEN RÀPIDAMENT EN BUSCA DE LA BARBARA, AQUEST COP JA SÓN MÉS INFANTS ELS QUE S’HAN AFEGIT)

LA BARBARA IDENTIFICA ALGUN SO I POT DESXIFRAR ALGUNA DE LES PARAULES PERÒ DEMANA AJUDA A L’ABRIL QUE EN AQUELL MOMENT JUGA AMB ELLA.

I AIXÍ TAMBÉ OCORRE AMB L’ADA… FINS QUE FINALMENT, DECIDIM PREGUNTAR-LI A LA LOURDES, (ELLA SEGUR QUE ENS POT DIR QUÈ DIU!) I ARA JA NO ÉS SOLS COSA DEL MARTÍ I DE LA CLARA, SINÓ DE TOTS ELS NENS I LES NENES DE LA CLASSE DELS LLOROS, QUI AMB MOLTA INTRIGA VOLEN SABER QUÈ DIU EL MISSATGE!

RUDOLF STEINER DEIA: QUAN UN INFANT POT RELACIONAR EL QUE APRÈN AMB LES SEVES PRÒPIES EXPERIÈNCIES, EL SEU INTERÈS VITAL ES DESPERTA, LA SEVA MEMÒRIA S’ACTIVA I EL QUE APRÈN EN AQUEST INSTANT ES FA SEU.

ARA ELS INFANTS DE P5, LA CLASSE DELS LLOROS,

VOLEM APRENDRE A LLEGIR PER PODER DESXIFRAR NOUS CODIS!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>