Dia internacional de la dona i la nena en ciència

L’11 de febrer és el dia internacional de la dona i la nena en ciència. Per commemorar aquest dia a l’escola vam fer diferents activitats, totes elles destinades a reconèixer i visivilitzar el paper de la dona en la ciència al llarg de la història, i oferir models que fomentin l’interès en la ciència.

Per celebrar el dia, l’alumnat de 6è ha buscat informació sobre dones científiques que han destacat en els seus camps d’investigació: inmunologia, primatologia, matemàtiques, tecnologia, etc. Després ha compartit la informació amb els companys i companyes i, finalment, ha exposat el seu treball al laboratori perquè tothom pugui conèixer aquestes personalitats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *