6è A – Projecte d’Estadística

A 6è A ens varem preguntar com seria l’alumne/a tipus de la nostra classe, aquell o aquella que representés la moda de l’aula. Per començar, vam decidir fer-nos algunes preguntes, com per exemple: quin color de samarreta portes sovint? Quin tipus de mascareta portes habitualment? Quina xarxa social és la que més utilitzes?

Després, vam votar i vam elaborar diferents gràfics estadístics amb els resultats obtinguts (gràfic de barres, sectors, etc). Així, vam poder dissenyar l’alumnat tipus de la nostra classe.

Tot seguit, ens vam preguntar si tindríem moltes coses en comú amb els nostres companys i companyes de 5è A. Per això, vam crear un formulari google per a que poguessin respondre les mateixes preguntes.

A continuació, vam fer una anàlisi i un buidatge de les dades obtingudes i vam elaborar un Diagrama de Venn per comparar d’una manera visual els resultats.

Com a activitat final del projecte, vam exposar el treball fet i les conclusions a l’alumnat de 5è A.

Alumnat de 6è A.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *