Escola Verda – Mar de Plàstic – Setmana Cultural 2019

Com a Escola Verda una de les accions és treballar temes mediambientals com a projecte d’escola.
Aquest curs hem treballat el Mar de Plàstic a tots els nivells a totes les àrees i durant tot el curs cíclicament.
El moment on més s’ha treballat conjuntament ha estat durant la Setmana Cultural.
S’ha treballat el problema dels plàstics al mar, les seves causes, les seves conseqüències sobre l’ecosistema i possibles solucions.
Creiem que la sensibilització sobre aquest tema ha estat alta.
Totes les activitats de la Setmana Cultural sobre el Mar de Plàstic estan a l’enllaç de la imatge: