P5: SORTIDA AL MUSEU MNAC

Els nens i les nenes de P5 hem anat al museu nacional d’art de Catalunya,

Aquests dies estem treballant el Romànic.

Uns dies abans d’anar al museu vam rebre una carta del Jeroni, el titella que viu al museu.

Quan hem arribat al museu el Jeroni ens ha cantat la seva cançó i la dels seus amics.

DUES  GUIES DEL MUSEU ENS HAN EXPLICAT  I  ENSENYAT ELS AMICS DEL JERONI: EL CRIST DE TAÜLL, ELS SERAFINS I EL GRIU. SÓN  UNES PINTURES que fa molts i molts anys que es van pintar.

Hem estat visitant el museu amb silenci, escoltant les guies i hem fet molt bé les activitats que ens han proposat. Quan hem acabat la visita ens han felicitat perquè coneixíem molt bé el amics del Jeroni.

A l’escola continuarem treballant l’art romànic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *