Activitats extraescolars 2022-23

Descarrega aquí tota la informacio de les activitats extraescolars del curs 2022-2023 >

Les activitats extraescolars proposades pel curs 2022/23 són:

A l’enllaç podreu accedir a la informació de cada activitat, als seus objectius i preus, amb la idea que us
sigui d’ajuda i guia, a l’hora de decidir quina és o son aquelles activitats que més s’ajusten al vostre infant.
Informació important:

● Les activitats començaran el dilluns 19 de setembre i acabaran el 2 de Juny amb una activitat de
cloenda, tot i que aquesta última data encara està per confirmar segons el nou calendari lectiu.

● Durant les primeres dues setmanes es podrà fer una classe de prova de les activitats.

● Els nens i les nenes que comencen l’activitat a les 17:45h podran fer ús del servei de biblioteca i
podran aprofitar l’estona per a fer deures o llegir.

● La recollida per l’inici de les activitats es farà per part dels monitors a les seves respectives classes.

● Totes les activitats extraescolars tenen un número mínim i màxim d’alumnes que han d’inscriure’s.
En el cas que no assolim aquest número mínim, l’activitat es pot veure modificada.

Inscripcions i Baixes d’activitats:

● En el moment de la inscripció, s’haurà de fer el pagament de 18€ com a concepte de reserva de
plaça, que es descomptaran de la primera quota.

La data límit per fer les inscripcions és l’11/09 a través del següent enllaç

● La primera quota serà al mes de setembre i l’ultima el mes de maig.

● Us demanem el màxim compromís amb les activitats. Els infants només es podran donar de baixa de
l’activitat al finalitzar el trimestre, excepte per casos de força major, i hauran de comunicar-ho a l’AFA per
correu amb 10 dies mínim d’antelació (afa@nabi.cat). S’haurà de mantenir el pagament de l’activitat fins a finalitzar el trimestre, tot i que l’alumne no pugui assistir a alguna classe.