Acollida

Què és el servei d’acollida matinal?

Per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars, l’AFA posa a la vostra disposició un servei d’acollida matinal previ a l’inici de les classes, de de les 8.00 h fins a les 9.00 h, durant tots els dies lectius.

Aquest servei està pensat per a les famílies on els pares i mares comencen a treballar molt d’hora al matí i necessiten que els nens i les nenes estiguin atesos mentre no comencen les classes, oferint un espai agradable i lúdic. També està pensat per a les famílies que necessiten utilitzar aquest servei d’una manera esporàdica i puntual.

Com funciona el servei?

L’entrada al servei d’acollida es fa per la porta de la biblioteca. L’espai destinat per utilitzar el servei és la biblioteca de l’escola, un lloc tranquil i agradable on els nens i les nenes poden realitzar les activitats proposades. Per als infants més petits les activitats poden ser jocs de taula, puzles, encaixos contes… Per als més grans, els escacs, pintura de mandales, llegir, estudiar o fer qualsevol consulta al fons de la biblioteca…

–> Durant el curs 2020-2021, excepcionalment, el servei es realitzarà al gimnàs i l’accés serà per la porta d’emergència (al costat del Punt Verd).

Les persones responsables d’aquest espai són l’Àngel i la Lourdes, que també són monitors del servei de menjador i extraescolars.

Per fer ús del servei d’acollida, només cal adreçar-se directament. Es pot contractar el servei de forma mensual, o bé adquirir un abonament. També és possible anar dies esporàdics, sense inscripció prèvia.

Els preus del servei d’acollida per al curs 2020-2021 són els següents:

Quotes mensuals per als alumnes fixos
• 3 dies (o més)/setmana: 23€ (1 infant) / 37€ (2 infants) / 56€ (3 infants)
• 2 dies/setmana: 18€ (1 infant) / 29€ (2 infants) / 43€(3 infants)
• 1 dia/setmana: 11€ (1 infant) / 18€ (2 infants) / 27€ (3 infants)

Els infants que fan servir el servei de manera fixa faran el pagament mitjançant el rebut mensual de l’AFA.

Preus des serveis esporàdics:

• Abonament 25 serveis: 58,90€
• Abonament 10 serveis: 30,00€
• 1 dia esporàdic: 5,00€

Per a més informació podeu contactar amb la Secretaria de l’AFA (afa@nabi.cat).