Menjador escolar

L’Escola té contractada l’empresa “Teno” per al desenvolupament del servei de menjador, cuina i monitoratge.
Els queviures són servits a primera hora del matí i els dinars s’elaboren completament a l’escola. Els ingredients són majoritàriament ecològics i de proximitat.

Pots trobar els menús actuals aquí:

Menú dinar >

L’AFA té cura del control general del servei, del cobrament de rebuts etc.

Aquesta tasca la desenvolupa una secretària, la qual porta a terme, també, altres feines de les quals l’AFA en té l’organització (activitats extraescolars).

Espais i instal•lacions

Menjador, cuina pròpia, pista, gimnàs, pati de sorra i pati del parxís.

Personal

El servei de Mitja Pensió està organitzat en tres torns a fi que el menjador de l’escola no es trobi en cap cas massificat.

Personal de cuina: Luís L. (cuiner), Lídia C. i Tini R. (ajudant de cuina).

Coordinació dels monitors: Ricard G.

1r Torn

Monitors: Clàudia P. i Berta P.(P-3),  Isabel F. (P-4) i Nalda Vileda (P-5), amb el suport de Lourdes G. Àngel S.

2n Torn

Monitors: David R.  (1r) Gerard E. (2n)  Tini R. (3r)

3r Torn

Monitors: Lourdes G. ( 4t),  Victor B. (5è), Tini R. (6è)
Suport : cLARA p., Marian B i Ricard Galban.

Aspectes educatius del menjador

El fet de menjar és considerat un acte social on s’insisteix en els hàbits d’ordre i polidesa, de saber estar correctament a taula, ben assegut, utilitzant els coberts correctament, conservant un to de veu adequat, menjant de tot o almenys intentant tastar tots els aliments.
Els nens i nens han de saber dirigir-se al personal adult i als companys i companyes amb correcció.

Aspectes educatius a l’estona de lleure

Les estones de lleure corresponents a l’espai de Mitja Pensió estan enfocades a plantejar diferents propostes de joc que els nens i nenes poden triar. Es proposen diferents espais de l’escola a fi que s’hi desenvolupi diferents activitats segons l’edat i nivell de classe. Les activitats també variaran segons el temps meteorològic. En principi es deixa que siguin els propis infants qui s’organitzin els jocs tot i que els adults estan amatents per si cal fer alguna proposta.

Estudi qualitatiu i quantitatiu dels menús

Salut Pública cada curs fa una valoració del menús de l’Escola que prèviament han estat pensats per l’empresa.
A més existeix una comissió de seguiment i control dels menús. La valoració serà trimestral i la comissió estarà formada per membres de tots els estaments implicats: empresa Ecoarrels, AFA i escola.

Comissió de seguiment dels menús, curs 2016/2017

Empresa Ecoarrels, S.L.: David Caballé, Bea Varas.
AFA: Lluis Estrada
Escola: Núria Puig (direcció) i Àngel Sinués (coordinador mitja pensió)