Divendres passat el David, l’Ester, la Núria i el Santi van traslladar-se a l’Escola El Sitjar de Linyola per a oferir un petit taller de presentació de quatre dels instruments que es poden aprendre a l’Escola de Música: la bateria, la guitarra, el violí i el violoncel.
Les sessions van dirigir-se a l’alumnat de P5 i de 1r curs, el qual va gaudir d’allò més amb les interpretacions individuals i conjuntes del nostre equip de professors i professores.
Des d’aquí volem agrair l’acollida a la direcció i l’equip docent de l’Escola El Sitjar, que ens ho va posar tot molt fàcil i ens va fer sentir com a casa. Moltes gràcies!

A continuació afegim l’enllaç a l’article publicat per la mateixa escola: https://agora.xtec.cat/ceipelsitjar/general/taller-de-lescola-de-musica-de-linyola-a-p5-i-1r/

