Benvinguts i benvingudes a la web de l’Escola de Música

A continuació podreu consultar totes les notícies, fotos, vídeos, esdeveniments i altres informacions d’interès al voltant de l’escola de música.

Nova suspensió de les classes presencials

Ahir l’Ajuntament de Linyola va emetre un comunicat en què informava d’un brot descontrolat de COVID-19 al nostre poble, amb 60 positius confirmats i més de 120 persones en aïllament domiciliari.

La virulència del brot es considera la més forta mai detectada a Linyola, fins al punt que tenim l’índex de contagi més alt de tota la demarcació de Ponent, i és per això que l’ajuntament ha decidit adoptar mesures i tancar la majoria d’equipaments municipals, entre els quals l’Escola de Música.… Llegeix més»

Tornem a l’Escola de Música!

Ahir, dissabte, va publicar-se al DOGC la RESOLUCIÓ SLT/2983/2020, de 21 de novembre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

D’acord amb aquesta resolució, a partir de demà, dilluns 23 de novembre, ja podem tornar a fer classes presencials a l’Escola de Música fins a un màxim de 6 alumnes dins l’aula.

Quines ganes de retrobar-nos!

Allargament de les mesures

Aquest cap de setmana va publicar-se al DOGC la RESOLUCIÓ SLT/2875/2020, de 12 de novembre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

D’acord amb aquesta resolució, s’allarguen les mesures que prohibeixen mantenir l’activitat presencial a les escoles de música fins al 23 de novembre, la qual cosa vol dir que aquesta setmana haurem de seguir impartint les classes de forma telemàtica.… Llegeix més»

Retorn a les classes telemàtiques

El passat divendres 30 d’octubre va publicar-se al DOGC la RESOLUCIÓ SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

D’acord amb aquesta resolució, durant les dues properes setmanes no podem fer classes presencials a l’Escola de Música, ja que nosaltres som ensenyaments de règim especial no reglats (és a dir, que no condueixen a una titulació oficial) i el text especifica que només poden mantenir l’activitat presencial els ensenyaments de règim especial reglats (és a dir, els que sí que condueixen a una titulació oficial, com el Grau Professional de música que s’imparteix als conservatoris).… Llegeix més»

Mesures excepcionals arran de la COVID-19

Amb motiu de la suspensió generalitzada de classes als centres educatius per la crisi sanitària del coronavirus SARS-CoV-2, es fa la següent proposta de classes a distància per tal de garantir el seguiment i la continuïtat dels estudis a tot l’alumnat de l’Escola de Música Municipal de Linyola durant el mínim de dues setmanes sense poder assistir al centre.

Enllaç al document