US PRESENTEM… RÀDIO 5è!

HOLA!

Som els nens i nenes de 5è i estem molt emocionats perquè aquests dies estem fent un NOU PROJECTE!

Mentre els companys de 6è fan el seu propi projecte del viatge de final d’etapa, nosaltres fem RÀDIO. Estem aprenent a redactar, vocalitzar, projectar bé la veu, editar i ser creatius. Ens està agradant molt perquè no ho havíem fet mai.

Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres el nostre PRIMER PROGRAMA! L’hem penjat aquí perquè l’escolteu quan vulgueu.

Fins aviat!

Els de RÀDIO 5è: Àlex, Dàlia, Unai, Isolda, Àfrica, Àgata, Laia i Iris.

1. Bet Suárez

Ohhh ! M’heu alegrat el dia nois i noies de 5è ! Quan vaig venir a l’escola es feia ràdio i m’ha agradat molt que torneu a fer el projecte de ràdio. Felicitats.
    M’ha encantat com ens heu explicat les notícies amb MOLTA MARXA ! M’encanta sentir-vos ! Ja espero una altra postcat vostre !
    La vostra oient i seguidora : Bet Suárez