UNA FESTA DE TARDOR MOLT COMPLETA!

Com cada TARDOR 🍂 a l’escola vam celebrar la CASTANYADA 🌰.

Un dia fantàstic amb contes, teatre, música, danses i castanyes per a tothom!

Aquest any la celebració va ser una mica diferent degut al canvi de data i el mateix dia vam fer el Halloween i la Castanyada.

Al matí els alumnes d’educació infantil van rebre la visita d’uns contacontes molt especials (el pare i la mare d’en Bru), els de primària van passar pel passatge del terror (preparat per uns quants familiars de l’escola), després tothom va fer el trick or treat al bar de la Mari i per acabar, els alumnes de Cicle Inicial ens van representar una petita obra de teatre basada en el conte “La Maria Celestí”.  Quins actors i actrius que tenim a l’escola!

A la tarda la Castanyera i una de les seves castanyes ens van anar conduint per un espectacle ple de danses i cançons preparades per la Clara i les nenes i nens de cada classe. Quina emoció poder tenir públic i estrenar la nova pista després de tant temps!

VISCA LA CASTANYADA! 🌰🍂🌰🍂🌰🍂

Gràcies a tots i totes per la vostra presència i participació!

Us deixem amb unes quantes imatges:

Ed. Infantil (Halloween)                  Cicle Inicial (Halloween i Castanyada)

Ed. Infantil (Castanyada)               Obra de teatre Cicle Inicial “Maria Celestí”

Cicle Mitjà (Halloween)                  Cicle Mitjà (Castanyada)

Cicle Superior (Halloween)           Cicle Superior (Castanyada)

1. Àfrica

Que xulo !! Va ser molt divertit poder fer la castanyada aquest any, poder-nos trobar amb tota l’escola i vaig poder gaudir molt dels espectacles , em va agradar molt gràcies.

😊🎉👏👏

2. Dàlia

WoooW!!!
    A mi em va agradar molt, va ser molt divertit.
    La castanyada va ser tot un èxit!!!
    Em va agradar poder fer-ho a la pista.
    Si aquesta ha anat bé segur que la de l’any que ve super bé.
    Ja que es la meva última Castanyada a l’Escola Muntanyola vull dir que m’han agradat molt les Castanyades de l’Escola Muntanyola.

Adeu!!!

3. Àgata Cabrera

SIII !!

Va ser MOLT divertit. Ho vaig disfrutar molt, ja que es el meu últim any aqui a l’escola 🙂