SORTIDA D’ESCOLA A LA GRANJA ESCOLA

Por, valentia, confiança, comunicació positiva.

A partir d’activitats en circuits d’aventura els i les alumnes de l’escola vam treballar les emocions, la consciència emocional i les relacions entre nosaltres. Va ser un dia molt divertit i amb grans reflexions per part dels infants.

“Puc confiar més amb els meus companys perquè he vist com guiaven els altres.”

“Tenint confiança he fet coses que no m’hauria imaginat.”

Us deixem un petit text dels alumnes de Cicle Superior on expliquen el que van fer i la seva opinió personal.

El dilluns 7 d’octubre  vam anar a la Granja escola a Santa Maria de Palautorderda, va ser molt interessant perquè ens van fer controlar les emocions.

Per exemple, el pont xinès, que era un pont fet de cordes, i consistia en  fer dos grups de 10 persones on cadascú tenía un número del 1 al 10, quan la monitora deia un número corríem al mig del pont i havíem de dir-nos coses positives entre els dos.

A mi, el que em va agradar més va ser quan havies d’anar per un circuit amb els ulls tancats i el teu company t’havia de guiar. Al principi impactava molt però al final no feia tanta impressió.