REPRESENTACIÓ DEL CLAUSTRE A GALÍCIA!!

LA BET SOLÀ ANIRÀ A GALICIA PER FER UN TALLER DE MATEMÀTIQUES

Aquest dissabte 26 de gener la Bet Solà anirà a Galícia a fer un taller relacionat amb les matemàtiques aplicades a infantil, i compartirà amb altres mestres la metodologia que duem a terme a l’Escola Muntanyola. Estem molt contentes de tenir una representant del claustre a unes jornades d’innovació educativa i donar a conèixer la nostra escola.

Per veure el programa, us animem a que feu “clic” a la següent imatge.

També volem aprofitar aquesta notícia, per compartir amb totes les famílies la implicació del claustre amb la formació i la innovació en l’educació. Ja fa uns anys que una gran part del claustre participa en un grup de treball que es diu Matemàtiques a+a+ de Rosa Sensat i apliquem els diferents coneixements a l’aula, per tal de facilitar i diversificar l’ensenyament – aprenentatge als alumnes de la nostra escola.

Per veure més informació relacionada amb aquest grup de treball, us enllacem la pàgina web a la següent imatge.