ELS PRIMERS DIES A CS

Hola a tots! Som els alumnes de cicle superior, esperem que hàgiu tingut un bon inici de curs.

Ara els de 5è som: la Jana, en Leo, en Xavi i en Pau.

I els de 6è som: l’Enric, en Nico, l’Arnau,en Martí, l’Izan, en Dídac, l’Agnès, la Sira i la Mariona.

ELS ATRAPASOMNIS DE L’ESCOLA

Tenim una novetat, al nostre mòdul hi ha uns atrapa-somnis gegants amb unes plomes. Cada ploma té escrit el somni de tots els nens de  l’escola per aquest curs i esperem que tots els desitjos de les plomes es facin realitat.

L’ARBRE DE LA VIDA ESCOLAR

Aquests dies hem estat fent un arbre que ens ajudarà en l’aprenentatge de l’escola. A les arrels hi ha les qualitats que tenim i ens ajudaran a  aprendre, a la part de dalt hi enganxarem les coses que anem aprenent.

Per fer-lo ens hem dividit en tres grups: en Leo, l’Enric, en Nico i en Martí que prenien  les mides, l’Izan, en Xavi, en Dídac i en Pau que tallaven el paper i la Sira, la Jana, la Mariona i l’Agnès que dibuixaven l’arbre.

Estem molt contents d’aquest nou curs!

Alumnes de cicle superior.

1. Isona

Mare meva! Com heu crescut tots al estiu! Jo m’aniré passant per la web a fer una mica la chafardera… m’agrada molt veureus aixins!
    Esteu molt guapos i guapes! Que vagi molt bé! No sabeu pas com us trobo a faltar?

2. Ariadna

Hualaaaaa,
    esteu molt guapos i guapes!

Ja veig que heu entrat molt alegres aquest curs! Anir-he mirant la web per veure què feu.
    M’ha dit un ocellet que ja ha tornat la Maria! M’hen alegro molt.

Tinc moltes ganes que vingueu els de 6è a veure l’insti de Gurb.

Fin aviat!