PRIMERS DIES A CICLE SUPERIOR

Aquests primers dies els i les alumnes de Cicle Superior hem estat fent diferents activitats de posada a punt de l’aula i l’escola. Mica en mica  anem omplint, decorant, repintant, endreçant i organitzant els diferents espais.  També hem tingut temps per fer-nos la foto de grup i per fer alguna activitat d’educació emocional.

Hem creat un racó a l’aula on hi guardem els pots de la felicitat. L’objectiu d’aquest pot és recollir diferents moments de felicitat o coses que ens fan feliç.

Us deixem un recull de fotos amb tot el que hem anat fent. Fixeu-vos amb el confeti que vam tirar per celebrar els primers moments de felicitat que vam guardar al pot!

1. Jana sanz

Hola sóc la Jana de sisè.
    A mi m’ha agradat molt aquest inici de curs, m’han agradat les mestres, els companys, i en fi tornar a estar a l’escola(encara que també si estava molt bé de vacances) però també tenia ganes de tornar a l’escola.

2. xavi

Hola sóc en Xavi de sisè.
    A mi em va agradar molt l’activitat sorpresa que ens va fer la Maria i espero que a les altres classes també ho facin perquè sentin aquesta alegria.