PRIMERS DIES A CICLE SUPERIOR

Els primers dies a Cicle Superior han sigut emocionants! 😍😍

Hem conegut als 2 alumnes nous, en Teo i en Takumi i hem fet diferents activitats de coneixença i descoberta. També hem parlat en assemblea d’alguns aspectes organitzatius del curs.

Com que, de moment, no ens podem veure amb els altres grups de l’escola, hem decidit escriure una carta per cada classe donant-los la benvinguda al curs i també hem fet un vídeo presentant-nos.

Ens ha emocionat molt rebre resposta de les altres classes donant-nos les gràcies per la carta.

Estem engrescats i il·lusionats de tornar a l’escola!!!

Us deixem un recull de fotografies d’aquests primers dies.

1. Àgata Cabrera Pérez De León

M’han agradat molt les fotos son molt divertides !
    I estic d’acord amb tu perquè si que tots estem molt emocionats per estar ja a l’escola!