Lego Mindstorms Education EV3 i Blue bots nous a l’escola

Aquest curs hem ampliat l’oferta educativa de robòtica a l’escola. Com ja sabeu, des de l’inici de curs que hem estat buscant recursos per finançar la compra de nous robots.

El primer trimestre vam poder comprar robots amb l’ajuda de les donacions voluntàries que vareu fer algunes de les famílies que ja ens van permetre iniciar la robòtica a tot el Cicle Superior i també iniciar-la amb els més petits.

Aquest dimecres hem rebut dos robots Lego Mindstorms education ev3 i dos Blue bots gràcies a les gestions que s’han fet per part de l’Ajuntament de Muntanyola amb la Diputació de Barcelona. A més de la donació d’aquest material, en conveni entre la Diputació de Barcelona i la Universitat de Manresa representants d’aquesta última ens faran lliurament d’un document Manual d’instruccions i funcionament dels robots a més d’algunes propostes educatives i d’un recull de webs on poder trobar informació al respecte.

A tots us estem molt agraïts, ens comprometem a fer-ne un bon ús i farem tots els esforços perquè aquest material sigui un més dels que ens ajudin a aconseguir un bona qualitat educativa.

IMG-20160525-WA0003 IMG-20160525-WA0000

IMG-20160525-WA0002IMG-20160525-WA0001