COM T’AGRADARIA QUE FOS EL PLANETA TERRA?

EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

Al llarg d’aquesta setmana els diferents grups de l’escola han reflexionat en relació al nostre món i sobre els canvis que s’hi estan produint en els darrers anys, de fet, aquest serà el tema principal dels projectes d’aquest trimestre. Podeu veure algun vídeo a la notícia que han escrit els alumnes de cicle superior. Enllaç a la notícia.

El divendres tots els alumnes i les mestres de l’escola han dibuixat i escrit com ens agradaria que fos el nostre planeta, posteriorment hem escoltat una cançó, hem compartit els nostres sentiments i possibles solucions i finalment hem llegit una carta escrita per un mestre.

Algunes reflexions dels alumnes i les mestres han estat:

“Podem demanar que no ens posin separadors de plàstic quan comprem pernil”

“No llençar escombraries al bosc i portar sempre una bossa per recollir el que els altres han llençat”

“Anar a l’escola caminant o en bicicleta”

“Intentar comprar cotxes elèctrics”

“Anar a comprar amb carmanyoles”

Desitgem que tots aportem el nostre granet de sorra i que no sigui massa tard!

Si voleu veure més fotografies, cliqueu a la fotografia superior.

1. Edgar

A mi m’agradaria que el planeta terra no estigués contaminat i que no féssim servir tant els cotxes perquè contaminen molt i els avions, els vaixells i la benzina també. I si no féssim servir tant les coses que contaminen el planeta no estaria destrossat.