🔊 NOU PROGRAMA DE RÀDIO 5è 🎤

JA TENIM EL TERCER PROGRAMA DE RÀDIO 5è.

ENS HA COSTAT UNA MICA ACABAR-LO JA QUE A L’ESCOLA HEM TINGUT MOLT  MOVIMENT. A MÉS A MÉS, FER UN PROGRAMA DE RÀDIO PORTA MOLTA FEINA I ESFORÇ. HEM INTENTAT MILLORAR DEL 1r AL 3r PROGRAMA.

ESPEREM QUE US AGRADI MOLT!

Gil, Ari, Joan, Ferran i Elsa.

1. Iris Pèrez Pequerul

Moltes gràcies per compartir amb nosaltres aquest SUPER PROGRAMA!
    M’agrada molt poder escoltar totes les seccions perquè són molt divertides i originals. Quan jo feia 5è m’ho passava molt bé fent i gravant el programa, i ara escoltar a altra gent fent-lo és molt emocionant.

2. GENÍS I MARIA

Una vegada més ens heu fet passar una bona estona. Avui hem conegut coses que no sabíem: el fet que es busca el nom per la plaça del parc. Us fem propostes pel següent programa: per què no feu un especial pels nens i nenes de 6è que marxen aquest curs? Ens agradaria que poséssiu la cançó Stay de Kid Laroi i Justin Bieber. Gràcies. GENÍS, MARIA i BET.

3. FERRAN

Que xulo, m’ha encantat tot el programa i encara estem esperant el rap de l’Elsa😉😎😎. Adéu, sou tots i totes unes màquines!

4. Isolda

Felicitats per el programa, l’entrevista era molt divertida i interessant el contacontes també, tot el programa m’ha semblat molt interessant, una idea és que podríeu fer alguna secció d’experiments.
    Ja espero el rap de l’Elsa.