Taller de la Baudi (5èB)

El dimarts 13 de novembre la Baudi va venir a la classe a fer-nos un taller.

La vam convidar per que estàvem escollint els càrrecs. Com alguns no sabíem en què consistien, vam pensar que ella ens podria ajudar, ja que és la secretaria i tresorera de l’escola, dos càrrecs necessaris per l’equip directiu d’una cooperativa.

La seva funció com a secretaria és anar a les reunions i assemblees per apuntar tots els acords i el que es fa allà. Després envia un correu electrònic a totes les persones que van assistir. La funció com a tresorera és apuntar quants diners té l’escola, quants es gasten, en què ho gasten i quan ho gasten, tot això a la carpeta de comptabilitat.

La Baudi ens va explicar com apuntar les coses, on apuntar-les i què fa un tresorer. Ens va recomanar apuntar a la carpeta de comptabilitat tot el que té a veure amb els diners i amb els rebuts.

Grup de fotografia i d’informàtica format per: Biel, Laia i Lorena.