Mercat de cooperatives

MERCAT DE COOPERATIVES

I per fi arriba el gran dia! Després de molts mesos treballant, aprenent i preparant… ha arribat el mercat de cooperatives!
Ha sigut un dia molt emocionant, tots i totes estàvem molt nerviosos però al final ha sortit tot molt bé.
Ni els núvols ni la pluja farien que les famílies i companys d’escola es fessin enrere per veure els nostres productes i ajudar a les associacions que havíem escollit i tots i totes han vingut!
Volem donar les gràcies a totes les persones que heu participat en aquest projecte d’una manera o altra i convidar-vos a veure les fotos d’aquest dia tan especial que hem preparat amb molta il·lusió.