2ª BICICLETADA DELS CAMINS ESCOLARS

Els i les alumnes de cinquè i sisè de la nostra escola La Sínia, juntament amb les escoles Xarau i Serraperera, van participar aquest passat dijous 11 d’octubre en la 2a Bicicletada dels Camins Escolars. L’objectiu d’aquesta activitat era donar a conèixer els itineraris, incentivar el transport sostenible i potenciar l’autonomia dels nens i nenes.

En aquest pdf cartell i plànol podreu veure el recorregut que va fer els nostres infants de Cerdanyola!

Aquí us deixem amb algunes de les imatges del gran matí. Si algun familiar te alguna fotografia i la vol penjar a l’àlbum només cal que s’uneixi a l’àlbum i que les “pugi”! 😉