Comencem nou curs….

Ja fa uns dies que vam obrir les portes de l’escola i  l’alumnat ha tornat amb aquella il·lusió que porta el retrobament. Es barregen un munt d’emocions com si fossin noves sempre que es comença un nou curs. Encara que les adaptacions esdevenen diferents segons les edats de l’alumnat.

A Parvulari s’identifiquen d’una forma significativa. L’alumnat de P3 viu aquesta adaptació amb certa intensitat, tot és nou: el camí de casa a l’escola, l’edifici, les aules, el material, les mestres, els companys/es, les rutines… I això sempre mereix especial atenció i acompanyament per part de tothom. A P4, ja són coneixedors de la dinàmica escolar,però també es troben amb petits canvis necessiten passar el seu procés adaptatiu. I P5, que ja canvien d’edifici i el fet de tornar a veure els companys/es té un significat amb sentit ja que les relacions d’amistat es viuen d’una forma més intensa; això també provoca que visquin el seu procés.

En el següent enllaç us fem un tastet del que ha estat aquests dies d’adaptació per a tothom.