Amb els conflictes creixem juntes.

“Amb els conflictes creixem juntes. Ajudem a fills i filles a conflictuar de manera sana”, a càrrec de Joana Bou, membre de la cooperativa Fil a l’Agulla. La xerrada va tenir lloc el 4 de desembre de 2018 a l’escola Patronat Domènech i va ser promoguda per la Comissió de Gènere de l’escola i organitzada per la Coordinadora de Comissions de Gènere, Coeducació i Feminismes de les Escoles Públiques de Gràcia amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona.

Consulta les diapositives de la Xerrada Conflictes i Bullying amb perspectiva de gènere