curs 2018-19

EP-4 El pal dels desitjos (pops)

Ahir dijous vam aprofitar que ja teníem l’àlbum fet i els informes llegits per fer una activitat proposada per la Violeta.

La Violeta va portar a la classe una canya amb uns fils que penjaven, per tal que hi pengéssim, cada un de nosaltres, un desig per la classe.

A tots i totes ens va agradar la idea i el resultat és preciós… ara toca que tots els pops posem una mica de la nostra part per tal que els desitjos es facin realitat!!!

Bones festes a tothom!!!

Amb els conflictes creixem juntes, xerrada a càrrec de Fil a l’Agulla

“Amb els conflictes creixem juntes. Ajudem a fills i filles a conflictuar de manera sana”, a càrrec de Joana Bou, membre de la cooperativa Fil a l’Agulla. La xerrada va tenir lloc el 4 de desembre de 2018 a l’escola Patronat Domènech i va ser promoguda per la Comissió de Gènere de l’escola i organitzada per la Coordinadora de Comissions de Gènere, Coeducació i Feminismes de les Escoles Públiques de Gràcia amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona.