Noves Propostes. Setmana del 27 al 30 d’abril

Bon dia famílies! Us proposem noves activitats divertides per a que pugueu gaudir i treballar una miqueta aquesta setmana des de casa.

CATALÀ

Les mestres de primer i segon sabem que per a vosaltres aquesta situació és una mica estranya. No podeu anar a l’escola ni sortir al carrer a jugar amb els vostres amics i amigues. Ens agradaria molt que ens expliquéssiu que és per a vosaltres aquest virus , perquè creieu que és necessari que ens quedem a casa i sobretot com us sentiu en aquesta situació. Agafeu un llapis i un paper i escriviu tot el que vulgueu sobre aquest tema. Per ajudar-vos us deixem un petit conte amb dibuixos sobre el coronavirus.

Feina WORD

Copiar frases :  Aquesta tasca l’heu de fer baixant i treballant l’arxiu a l’ordinador.  Una altra possibilitat és imprimint-ho o copiant en paper. Heu de copiar unes frases a l’espai que hi ha sota de cadascuna. Enllaç frases.

CASTELLÀ

Obriu aquest dibuix i atreviu-vos a descobrir un objecte que comenci amb cada lletra de l’abecedari en castellà. Esperem que els trobeu tots. Envieu-nos una llista amb totes les paraules que heu trobat. Sort!

MATEMÀTIQUES

Us agrada jugar al parxís i al bingo? O preferiu una partida al memory o al dominó? O potser us atreviu a fer un sudoku? Aquesta setmana us proposem jugar a aquests cinc jocs de taula tan divertits! Això si, els haureu de construir vosaltres mateixos. Aquí us deixem alguns arxius que us ajudaran a fer-los i també una petita explicació de com es juga a cadascun d’ells. No cal que imprimiu res, agafeu papers, llapis, colors i la vostra imaginació!

Jocs de taula, parxís, memory, bingo, dominó, sudoku

Us deixem també el full de sumes i restes de càlcul mental. És el mateix que fèiem a l’escola, us en recordeu? Doncs vinga, demaneu-li a la mare o al pare que us posi el cronòmetre a dos minuts i feu tantes sumes i restes com pugueu!

MEDI

Us proposem uns experiments molt divertits, un per als nens i nenes de primer i tres petits experiments amb aigua per als nens i nenes de segon. Esperem rebre els vostres vídeos realitzant-lo.

Feu clic en aquest enllaç i demaneu ajuda a les vostres famílies

PLÀSTICA

Sabem que teniu moltes ganes de tornar a l’escola, nosaltres també! Però un cop que tornem, haurem de tenir molta cura de rentar-nos les mans sovint, ara ja sabeu lo important que és! Per això, necessitarem un cartell per penjar-lo a la classe. Podeu preparar-ne un? Hauria de ser molt vistós amb unes lletres grans i de colors i algun dibuix.      A les vostres  mans         Envieu-nos les vostres propostes!

MÚSICA: Cliqueu aquí

ANGLÈS: Cliqueu aquí