El Gran Recapte d’Aliments

Aquest any els i les alumnes de cinquè hem fet un recapte d’aliments, per col·laborar amb el Banc d’Aliments.

Vam veure un vídeo que ens explicava què és el Banc d’Aliments i vam descobrir quins aliments podíem portar, on ho podíem portar i per què es feia aquesta recollida d’aliments. Després de veure el vídeo, les dues classes vam decidir col·laborar amb el Gran Recapte. Primer vam haver de recollir la informació per poder fer els cartells informatius, sobre els dies de recollida, el menjar que podien portar, el Banc d’Aliments i per què ho fèiem. Així, ho vam poder explicar a tots els grups de primària de l’escola i, a més a més, vam informar a les famílies pel Dinantia.

Durant tres dies vam muntar una parada a les entrades de l’escola, perquè les famílies ens portessin menjar. Van col·laborar molts dels nens i nenes de l’escola i vam recollir 90 kg i 38 litres, un total de 128kg d’aliments. Finalment, ho vam portar tot a l’Aldi, on dues noies molt amables ens van ajudar a deixar-ho a la caixa.

Ens sentim molt contents de poder ser solidaris i ajudar a les famílies que més ho necessiten. I per això volem agrair a totes les famílies que ens vau ajudar. Moltes gràcies!