Dictat Solidari Radio Rubí

Els nens i nenes de 5C hem participat en l’edició d’aquest any del Dictat Solidari, organitzat per Radio Rubí per conmemorar el dia de la dona el passat 9 de març.

Aquest any hem omplert un extracte del conte “Quan les nenes volen alt” de la Raquel Díaz Reguera. És un conte que teníem al cole i que la nostra tutora ens havia començat a explicar, després de l’activitat hem acabat de llegir el compte, ens ha agradat molt i ho hem fet súper bé. A més… hem pogut trucar a la ràdio per participar en un sorteig! No hem resultat guanyadors però ens ho hem passat genial i ha estat molt emocionant esperar per parlar, escoltar els companys i la mestra parlant per la ràdio i gaudir tots plegats d’una activitat diferent. Ho heu escoltat ja? No? Doncs us deixem un enllaç a la pista d’audio del programa i alguna foto del moment del dictat.

Escoltar programa dictat solidari a Radio Rubí (minuts 25.50 i 37.05h)

VEURE VÍDEO