Recomanacions per les vacances de nadal!

Benvolgudes famílies,

el primer trimestre ja ha acabat!

Us volem felicitar a tots perquè, malgrat la pandèmia i les restriccions, hem aconseguit treballar amb força normalitat i els nostres alumnes han estat molt contents i feliços de venir a l’escola. Esperem que a partir de l’11 de gener puguem retrobar-nos i seguir avançant.

Desitgem que gaudiu en família d’aquestes vacances d’hivern i/o Nadal. És moment que els nens i nens puguin descansar, jugar, compartir activitats amb la família… i per això els mestres de 3r no posarem feines obligatòries.

Sí que recomanem que els vostres fills i filles llegeixin una mica cada dia i, sempre dins del calendari i organització familiar, que revisin els continguts treballats de les diferents àrres. Per aquest motiu us facilitem uns enllaços que veiem interessants. Son activitats voluntàries i no s’hauran de presentar l’11 de gener de 2021 quan tornem a l’escola. Aquestes tasques són motivadores i lúdiques, de ben segur que engrescaran a tots els i les infants.

Aprofitem per a desitjar-vos unes bones festes i un bon any nou 2021!!

Que tingueu molta salut, felicitat i alegria.

Els mestres de 3r