Vaga: 4 de maig

Benvolguda comunitat educativa,

Us informem que l’organització sindical PINDO ha comunicat una convocatòria de vaga per al dia 4 de maig de 2023 de 00.00 a 24.00 hores que afecta als col·lectius següents:

– Personal docent funcionari i interí en centres i serveis educatius de titularitat del Departament d’Educació.

– Personal docent funcionari i interí i personal laboral destinat a les llars d’infants de titularitat de la Generalitat de Catalunya i de titularitat municipal a Catalunya.

– Personal laboral, funcionari i interí en centres educatius de titularitat del Departament d’Educació.

– Personal docent funcionari i interí i personal laboral en centres educatius de titularitat i gestió del Departament de Justícia.

– Personal docent funcionari i interí i personal laboral de centres educatius de titularitat dels ajuntaments de Catalunya i de titularitat de qualsevol de les diputacions de Girona, Tarragona, Lleida o Barcelona.

Hi haurà serveis mínims a l’escola i al menjador escolar.

La direcció