Preinscripció i matriculació curs 2020-2021

Benvolgudes i benvolguts,

Aquí anireu trobant totes les informacions rellevants sobre preinscripció i matriculació del curs 20-21.

Contacte:

Podeu contactar-nos (únicament per temes de preinscripció i/o matriculació):

a8034060@xtec.cat o al telèfon 935671602 a partir de dimecres 13 de maig de 9:00h a 13:30h.

Calendari preinscripció:

• Oferta inicial de places escolars: 8 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Oferta:

Documentació preinscripció:

Article 28 Llei 39/2015 (del procediment comú de les administracions públiques): Els interessats es responsabilitzen de la veracitat dels documents que presentin. Adreceu la documentació en un correu electrònic escanejada o ben fotografiada al nostre correu oficial: a8034060@xtec.cat amb el nom i cognoms de l’alumna/e per preinscriure.

cliqueu aquí.

Sol·licitud preinscripció: (Ja disponible!).

cliqueu aquí.

Caldrà evitar al màxim els tràmits presencials al centre, si realment és necessari fer la sol·licitud al centre heu de tenir en compte el següent i ser molt curosos en les normes de civisme i, sobretot, demanar cita prèvia:

cliqueu aquí. (Ja disponible).

• Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).
  • Cal recordar que heu de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que prevegeu que farà falta emplenar la sol·licitud en paper, us recomanem que porteu el vostre propi bolígraf.
  • Recordeu la recomanació de portar mascareta i guants.
  • No heu de venir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presenteu símptomes; en aquest cas, podeu autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Consulta de resultats: BAREM!

INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM

Consulta llistat definitiu del barem de preinscripció:

INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM

Continuïtats:

L’alumnat que està matriculat a l’escola aquest curs 19-20 NO caldrà que faci les confirmacions de matrícula, per exemple l’alumnat de EI 5 passa automàticament a 1r, i així en tots els casos. Els nous EI 3 i d’altres preinscripcions hauran de fer la preinscripció quan ho notifiquem.

Matrícula:

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

Ja podeu demanar cita prèvia des del 6 de juliol, no està previst atendre ningú sense cita prèvia!

Cita prèvia per matricular-se

La llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió es publica el 30 de setembre de 2020.

Més informació a la pàgina web:

Moltes gràcies!
Equip directiu.