Nou curs escolar 20-21

Benvolguda comunitat educativa del Mn Cinto,

Us recordem ara aquí una sèrie d’aspectes que us poden ser d’utilitat.

• Recordeu que aquest bloc és la millor eina per mantenir-vos al dia de totes les notícies relacionades amb l’escola.
  • L’inici de curs pel professorat serà el proper 1 de setembre de 2020.
  • L’inici PRESENCIAL de tot l’alumnat serà el 14 de setembre de 2020.
  • Estem reelaborant el Pla de reobertura de les aules i l’escola seguint les indicacions del Departament d’educació, per tant, estigueu tranquil·les/ls.
  • Entre d’altres mesures es contemplen les entrades i sortides esglaonades i per diferents punts. Abans del dia 14 de setembre en aquest mateix bloc us direm per quina porta heu d’accedir i sortir i a quines franges horàries!.
  • Us recordem, però, que les indicacions del Departament d’Educació poden canviar d’un dia per l’altre a causa de la variabilitat de la situació i que farem el possible per modificar el que calgui i mantenir-vos informades/ts a través d’aquest bloc i, a partir del dia 14, a través també de la delegada/t de cada aula.
  • Properament convocarem a una reunió a les noves famílies dels nous P3 a través d’aquest mateix bloc. Ja us avancem que, com cada curs, els 3 primers dies gaudiran d’un horari d’adaptació més breu de l’habitual.

Esperem que aquest període vacacional hagi anat molt bé a tothom i hagueu gaudit de molta salut i benestar!

Benvingudes i benvinguts al nou curs escolar 2020-21, amb prevenció, hàbits d’higiene, salut i molta il·lusió!

La direcció i resta d’equip docent