Comunicat de l’actual Junta de l’AFA

La Junta actual de l’AFA ens demana que pengem el següent comunicat:

Se suspenen les extraescolars a partir de dilluns 10/10/2022 perquè l’actual junta dimiteix en bloc i no es presentarà per renovar el mandat.

Qui vulgui pot reclamar la devolució de les extraescolars (a causa de les circumstàncies no seran tan immediates com voldríem, us demanem disculpes).

El procés d’eleccions no s’atura.

Per poder efectuar les votacions caldrà pagar la quota de l’AFA per transferència. Recordeu que els estatuts obliguen a ser de l’AFA (amb les quotes al dia) i per poder presentar noves candidatures també.

Les quotes i el cens les gestionarà provisionalment la Junta actual per facilitar el procés de renovació de la nova AFA.

En cas que no hi hagi cap candidatura per l’AFA la gestió queda automàticament en mans de la FAPAC durant un any i els comptes es paralitzaran (es congelen).

Les quotes es pagaran al compte ES83 0182 8199 3702 0154 5291.

NO OBLIDEU DE POSAR EL NOM DE L’ALUMNE/A I EL CURS!

La compra de castanyes queda suspesa.

En José Luis Prieto de l’extraescolar de TAEKWONDO ens comenta que qui vulgui seguir realitzant aquesta activitat la podrà fer a la seva escola esportiva tot mantenint el mateix preu de l’extraescolar.

Per qualsevol dubte podeu trucar al número de telèfon de l’AFA: 603515276.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració