22 d’abril: Dia de la Terra: Respira, Rubí

El Dia de la Terra s’acosta i la ciutat s’omplirà d’il·lustracions que evoquen els paisatges rubinencs més naturals. Les escoles vestirem les nostres façanes, convertint-nos en punts d’una gran exposició de ciutat, Respira, Rubí que ens farà recordar com els darrers mesos estem aprofitant i gaudint de l’entorn natural de la nostra ciutat.

Del 22 d’abril al 2 de maig l’exposició organitzada en col·laboració amb el Col·lectiu d’Il·lustradores i Il·lustradors de Rubí City, CIRC, ens dóna l’oportunitat de parlar sobre com gaudim de la natura, descobrir nous indrets, aprendre curiositats de la nostra ciutat, i compartir un reconeixement i agraïment a aquest entorn, que sovint ens ha servit de refugi els darrers mesos.

A l’Escola Mn Cinto ens ha tocat aquesta il·lustració que treballarem a classe.

Bona diada de la Terra!