Sorpresa! Ball de 6è

Bon dia a tothom!

Primer de tot, des de l’equip de mestres de l’escola esperem que estigueu tots bé. Venim a explicar-vos una cosa important…

Avui dia 3 d’abril havia de ser un dia especial per la nostra estimada escola, avui havíem de celebrar les Olimpíades!

Havia de ser un dia esportiu i festiu, de germanor, de diversió, de competitivitat sana, un dia per gaudir de la companyia de tots els nostres amics i amigues del cole i de les i els nostres mestres… però la situació és molt diferent, ho hem de passar a casa per culpa d’una malaltia que està fent molt de mal i que només podem intentar evitar quedant-nos a casa el màxim possible.

Però no volem que aquest sigui un post trist, tot el contrari que us portem una sorpresa!! Com ja és tradició al Cinto i a les seves Olimpíades, els alumnes de sisè estaven preparant un ball especial com a comiat del seu pas per l’escola. I com que no podem fer aquest ball de manera personal us el volem fer de manera virtual. Els nens i les nenes de sisè han treballat molt per preparar-ho i us volem ensenyar algun dels assajos que vam fer!!!

Poseu-vos còmodes, agafeu unes crispetes si us ve de gust i podeu i sobretot… gaudiu dels vídeos com els i les alumnes de sisè han gaudit preparant-ho. Esperem poder tornar aviat i poder reunir-nos tots per fer-ho en directe!!

Ah! i si us ve de gust us convidem a acompanyar-nos ballant a casa!!

Una abraçada a tots i totes.

Equip de mestres de l’escola Mossèn Cinto Verdaguer

Vídeo 1                   Vídeo 2                  Vídeo 3

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *