Aquesta última setmana de curs hem gaudit de dues festes d’escola molt divertides: la festa de l’escuma i la gimcana d’aigua.
Els nens i les nenes, s’ho han passat d’allò més bé participant en diferents jocs d’aigua, compartint moments de diversió amb els seus companys i companyes i mestres. També han gaudit d’una fantàstica festa de l’escuma, plena de rialles, música i molta alegria.
Han estat dues activitats molt refrescants i especials per acomiadar el curs de la millor manera!
Si voleu veure les fotos d’aquestes activitats, feu clic a la imatge.




