Les famílies de l’Escola Montserrat participen en la rua de Carnaval

Un any més les famílies de l’Escola Montserrat han participat en la rua de Carnaval del poble. La junta de l’AFA ha estat dinamitzant i organitzat les diferents comissions per tal de tirar endavant aquesta magnífica proposta. Després d’unes setmanes de molta feina el resultat ha estat impressionant i satisfactori aconseguint el premi a: “La millor carrossa”. Els infants i famílies han gaudit d’una tarda especial, divertida plena d’emocions i vivencies.

Moltíssimes felicitats a tots/tes i un aplaudiment molt especial pel nostre alumnat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *