Assemblea de delegats

L’assemblea de delegats és una reunió dels representants de cada classe per parlar de tot allò que serveixi per millorar el funcionament de l’escola. Està formada pel delegat/da i el secretari/a de cada classe.

Pretén afavorir les relacions entre nivells, fomentar la cooperació per arribar a un consens i ajudar a prendre decisions i trobar solucions adequades.

Els delegats exposen les propostes, les inquietuds i els problemes que es manifesten a les assemblees de classe.

Els temes més tractats són:

• Els aspectes de convivència que calgui revisar.
  • Les propostes per millorar els serveis de l’escola.
  • Propostes de compra o utilització de material.
  • Les normes que regulen el funcionament de l’escola.
  • Col·laboració en jornades que es celebren a l’escola.
  • Idees per celebrar les festes, decorar l’escola,…
  • Les propostes i els acords presos s’exposen en la propera assemblea de classe.

Es realitza mensualment. La direcció convoca i coordina l’assemblea.

L’alumnat de 6è fa de moderador i secretari. El secretari pren nota i redacta l’acta. S’utilitza l’ordinador i tots els alumnes poden seguir els temes amb la pantalla.