Ja hem obert el nou capítol del tercer trimestre!

Jocs Florals 2024

A l’escola també hem volgut premiar les obres literàries dels nostres alumnes. Primer hem fet un petit teatre amb el nostre drac, la princesa i el pagès Sant Jordi i finalment hem donat els obsequis als guanyadors. Molt bona diada i bon Sant Jordi! 🌹🐉❤️

Tallers verds ♻️

Hem començat la Setmana Cultura de Sant Jordi a l’escola amb uns tallers d’escola verda. Hem après moltes coses sobre el reciclatge, els animals, les energies renovables i no renovables, el consum responsable i els residus. Hem fet forns solars, moneders de tetrabricks… Han sigut molt divertits i ens ho hem passat d’allò més bé! ♻️🍃 🐍🦎🐸🤖

Colònies a la Garrotxa!

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r han estat de colònies a La Garrotxa i han pres contacte amb la natura, han fet jocs de nit, van anar a la Fageda d’en Jordà i es van aproximar al Croscat.

Colònies 4t i 5è

Els nens i nenes de 4t i 5è han estat de colònies a Poble Nou del Delta i han conegut molts ocells, com per exemple: flamencs, ànecs, capó reial, bernats pescaires i altres animalons al Mónnatura, han fet piragüisme, ruta en bicicleta, gimcana nocturna, han vist les llacunes, una festa de l’espuma i dins de la casa de colònies també van fer l’últim dia diferents activitats com bitlles catalanes, tir amb arc, circuit de trail bikes, 4 en ratlla, proves d’equilibri i destresa… Els han agradat molt aquestes colònies pels aprenentatges que s’emporten i el munt de records inolvidables viscuts.

I3 al teatre!

El grup d’I3 va sortir de l’escola per veure l’obra de teatre El conillet que volia pa de pessic. Una història divertida on els animals del bosc ajuden al conillet a fer un pa de pessic per menjar-lo plegats.
En acabar vàrem poder conèixer l’autor del conte i fer-nos una fotografia amb ell i el personatge principal, el Conillet.

Caramelles 2024

Aquest matí els nens i nenes d’I5 i 1r han cantat caramelles pels diferents carrers de la vila. El recorregut ha sigut la plaça de l’ Ajuntament, carrer Gran, plaça de l’Esglèsia, carrer Taquígraf Garriga, carrer dels Arbres, plaça de la Pagesia, carrer Hospital i hem retornat cap a l’Escola.

Han cantat en diferents indrets i han mostrat ser uns magnífics i magnifiques cantaires!

Cantada de caramelles de l’alumnat d’I5 i 1r el proper dijous 21 de març

El dijous de la propera setmana els nens i nenes d’I5 i 1r sortiran a cantar Caramelles pels carrers cèntrics de la nostra vila. El recorregut que portaran a terme serà: plaça Ajuntament, carrer Gran, plaça de l’Esglèsia, carrer Taquígraf Garriga, carrer dels Arbres, plaça de la Pagesia, carrer Hospital i retorn cap a l’Escola .

Esteu tots/es convidats/des, us hi esperem!

Cicle mitjà marxa d’excursió al Museu Agbar

Al Museu hem experiment amb una mostra líquida d’aspecte estrany i també amb aigua. Així ens hem convertit en científics de laboratori. Organitzats per equips, hem elaborat hipòtesis i amb els experiments hem conegut les propietats d’aquesta substància i la de l’aigua. Hem vist que passa quan es congela o s’evapora, quins objectes hi suren i quins s’hi enfonsen o com es barreja amb diversos productes. D’altra banda hem visitat les instal·lacions del museu i hem conegut l’evolució de les instal·lacions hidràuliques i com han evolucionat amb el temps adaptant-se al creixement de la ciutat.

Les famílies de l’Escola Montserrat participen en la rua de Carnaval

Un any més les famílies de l’Escola Montserrat han participat en la rua de Carnaval del poble. La junta de l’AFA ha estat dinamitzant i organitzat les diferents comissions per tal de tirar endavant aquesta magnífica proposta. Després d’unes setmanes de molta feina el resultat ha estat impressionant i satisfactori aconseguint el premi a: “La millor carrossa”. Els infants i famílies han gaudit d’una tarda especial, divertida plena d’emocions i vivencies.

Moltíssimes felicitats a tots/tes i un aplaudiment molt especial pel nostre alumnat!