Les vacances de Nadal

La primera setmana de tornada a l’escola ha estat molt rara perquè hi ha Covid i alguns dels nostres companys estan confinats.

Les meves vacances han anat bé, ha nascut el meu cosí Pep i he jugat a la Nintendo Switch, ara el Pep està confinat i no el puc veure.

Les meves vacances han sigut normals, però vaig anar a Barcelona, vaig veure a la família i va néixer el meu cosí, el Toni.

La primera setmana d’escola ha sigut molt estranya, molts amics no han pogut venir a fer classes.

La primera setmana d’escola ha estat molt avorrida i diferent a les altres perquè hi ha companys confinats.

En conclusió, les vacances i la primera setmana, han sigut estranyes ja que hi han companys confinats. Esperem que tornin aviat, ens ajudin a treballar, que es millorin i puguin tornar.

Article escrit per: Laia, Laura, Genís, Ibai i Martí.