Converses literàries

A l’escola dediquem algunes sessions a tenir converses literàries i a fer petites exposicions de llibres que ens hem llegit. Els darrers llibres que ens hem llegit han sigut del Projecte de Pallars Lector.

Considerem que és important tant llegir, com dedicar un temps per parlar del que s’ha llegit. D’aquesta manera, es creen vincles afectius i connexions amb les històries que es llegeixen; es fa néixer, incrementar o consolidar l’hàbit de la lectura en els alumnes i es gaudeix de l’estona que es comparteix al voltant de la lectura. En definitiva, es millora la competència lectora de l’alumne.

img_7341 img_7342 fullsizerender fullsizerender1 fullsizerender2 fullsizerender3 fullsizerender4

fullsizerender

fullsizerender1