Simetria

Els alumnes de 2n de Cicle Inicial hem treballat les figures geomètriques i la simetria. És per això que la mare d’un dels alumnes, del Lluc, va venir el dimarts passat per oferir-nos un taller sobre això, ja que ella és arquitecta i domina molt tot aquest camp.

Vam dur a terme activitats molt divertides. Primerament, vam construir polígons amb escuradents i plastilina; seguidament, vam fer figures amb gomets i vam completar-les simètricament i, finalment, vam inventar-nos figures i les vam completar en forma de grup. Per acabar, vam fer fitxes de consolidació per treballar tot el que havíem après.

fullsizerender fullsizerender1 fullsizerender2
fullsizerender4 fullsizerender5 fullsizerender6 fullsizerender7 fullsizerender8 fullsizerender9 fullsizerender10 fullsizerender11 fullsizerender12 fullsizerender13img_7489fullsizerender142424